Daisypath Wedding tickers

Thursday, January 14, 2010

New Baby! =)

Kita senasib Ezlina..




January 1st, 2010.. celebrating New Year's eve with his new baby.. lame dah mengidam kan sayang? =) finally.. n now ME dh jatuh num 2! huhu.. He spending most of his time capturing evrythng! haish.. sedih.. dan utk menyedapkan hati dan memujuk he always say whatever mine is always urs.. bluueek!! xberjaya pujuk okay..u know i'm not really into it darling..hehe..tp suke sgt2 tgk Ariff happy n excited..n paling best is lately ni die rajin la plak ajak keluar..sampai ke Melaka..reason nk bwk ME jalan2 tapi ME tau sbenarnye ade udang di sebalik batu..hehe..seronok amek gamba! huhu.. tp yg bestnye smue gamba ME! hehe.. betulla kate Ezy model part time! hehe.. whatever it is i always happy for u Ariff.. *hugs* *hugs*

xoxo

5 comments:

ezy said...

oohhh sama ke nasib kte??tu la, nak buat camane kan?dah jatuh jadi no.2 da sekarang nih...Alasan berjalan2 jugak adalah sama!!konon nk bwk jalan, rupanya nak dijadikan model part time!cisss....hahhaa

style amek kt side mirror pun same ngan kte!hahahahahaa..

waniezahar said...

tu la pasal..suppose dh sebok kumpul duit nk kawen tp sempat lg tu..hehe..xpe babe..janji dpt jalan dpt upah! hehe..

anyway congrats again!! happy sgt2..nnti upload gamba bnyk2 k? =)

lyana said...

hahaha...okeh pe~ its now become a trend lah babes~ korang bole tumpang skaki skali.hahahha

fininfinty said...

hehehehe... dah trend now laki buat jadi BABY.. tapi nasib aku tak terasa sgt sbb aku n dia masing2 ada dslr sendiri.. hubby aku ada baby, aku pun ada gak! hahaha...

waniezahar said...

liyana: ye la become trend..aku plak xbrape sgt ngn bede cani..so aku tgk je la die.. hehe..

fini: best la coz ko ngn hubby ko same hobby..mcm kami sgt2 la jauh beza.. =) i'm not so into it la..xreti aku..huhu..